Retouren en garantie

- Defect product
- 14 dagen zichttermijn
- Stappenplan

Alle producten op deze website worden geleverd met minimaal 1 jaar garantie, net zoals u in de winkel gewend bent. De garantieperiode, met eventuele aanvullende voorwaarden, van elk product is terug te vinden op de product pagina. Voor garantie op alle producten - mits anders aangegeven - kan u zich gedurende de garantie periode wenden tot onze servicelijn. Onze servicelijn is bereikbaar onder nummer 085-1044334. Wij lossen alle garantie afhandelingen snel op.

Defect product
Wij zullen er alles aan doen om uw product zo snel mogelijk te (laten) repareren en in uiterste gevallen een nieuw product toesturen. Wanneer uw product defect raakt kunt u contact met ons opnemen via nummer 085-1044334 en wij regelen de afhandeling verder.

14 dagen zicht termijn
De 14 dagen afkoelingsperiode, ook wel zichttermijn genoemd, gaat in op de dag dat u de bestelling ontvangt. U heeft een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u ge-
assembleerde artikelen of speciaal voor u bestelde artikelen. Indien u gebruik maakt van de afkoelingsperiode worden er geen kosten in rekening gebracht tenzij het product beschadigd, incompleet of zonder de originele doos ontvangen wordt. De kosten voor het retoursturen worden wel altijd door u betaald.

Wanneer u een artikel wenst te retourneren binnen het zicht termijn vragen wij u vriendelijk een RMA nummer aan te vragen via ons emailadres. Wij sturen uw RMA nummer dan per omgaande naar u toe. Dit nummer schrijft u onder het retouradres op de doos en het pakket is klaar om te verzenden. Wij raden u aan het pakket via TNT verzekerd te verzenden.

Wanneer wij de producten compleet, onbeschadigd en in originele doos retour ontvangen wordt het factuur bedrag inclusief verzendkosten binnen 30 dagen teruggestort op uw rekening. Verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. Bij het ontbreken van de originele doos, accessoires of het constateren van schade wordt 15% van het factuur bedrag ingehouden ter compensatie van de waarde daling van het betreffende product. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door inhouden van 15% staan wij vrij om een groter percentage in te houden op het uit te keren bedrag of in uiterste gevallen de retourzending niet te accepteren. Behandel de producten daarom met respect en voorkom onkosten!

Stappenplan
1. Meld uw retournering bij onze klantenservice
2. Wij verstrekken u een RMA nummer
3. U schrijft het RMA nummer op de doos
4. U adresseert het pakket
5. U brengt het pakket naar TNT
6. U wordt binnen 7 dagen na ontvangst gecontacteerd omtrent de verdere afhandeling

Heeft u verder nog algemene vragen? Bel dan 085-1044334 of email naar info@mundo-recreatie.nl.