Retouren

  • Ik wil mijn product retourneren?

    Is je product niet naar wens? Dat is jammer. Binnen 14 dagen na ontvangst* van je product kun je het terugsturen. Het product moet dan wel compleet en in de originele staat (zonder gebruikssporen) en verpakking retour worden gestuurd.

    * De 14 dagen zichttermijn gaan in op de dag dat je je bestelling ontvangt. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat die los van elkaar worden bezorgd, gaan de 14 dagen in op de dag dat je het laatste product hebt ontvangen.

    Wil je een product retour sturen? Meld je retour aan via ons retourformulier.

    Je betaalt zelf de retourkosten. Indien je kiest voor een DPD retourlabel bedragen de kosten € 4,50. Het terugsturen van een pallet kost € 45 in Nederland en € 50 in België. Dit bedrag houden we in op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

    Het aankoopbedrag* wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je product teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.

    * Bij het ontbreken van de originele verpakking, accessoires of het constateren van gebruikerssporen of schade wordt 15% van het aankoopbedrag van het betreffende product ingehouden. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door het inhouden van 15% staan we vrij om een groter percentage in te houden op het aankoopbedrag of in uiterste gevallen de retourzending niet te accepteren.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Hoe werkt het retourproces?

    Wil je een product retour sturen? Meld je retour aan via ons retourformulier.

    Na het aanmelden van je retourzending verpak je het complete, onbeschadigde product in de originele verpakking of een andere stevige doos. Let op: stuur altijd de originele verpakking mee. Geef het pakket af bij een post punt.

    Zodra we je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn krijg je een e-mail. We verwerken je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst en houden je op de hoogte per e-mail. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaalt hebt.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Naar welk adres moet ik mijn retour sturen?

    Oostpolderweg 15

    4413 NN Krabbendijke

    Nederland

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Wie betaalt de retourkosten?

    De kosten voor het retourneren dien je zelf te betalen. Je kunt bij het aanmelden van je retourzending op onze website kiezen voor terugsturen met een DPD label of eigen keuze. Indien je kiest voor een DPD retourlabel betaal je € 4,50. Dit bedrag houden we in bij de terugbetaling. De PostNL tarieven zijn: € 6,95 voor een pakket tot 10 kg, € 13,25 voor een pakket tussen de 10 en 30 kg. Het retourneren van een pallet kost in Nederland € 45 en in België € 50.

    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Mundo Recreatie niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde producten. Vraag daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Wat is de status van mijn retour?

    Zodra we je pakket of pallet hebben ontvangen, sturen we een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je retourzending volgens de track en trace is afgeleverd en je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen. We verwerken de retouren namelijk 1 x per dag.

    Tijdens het verwerkingsproces houden we je telkens per e-mail op de hoogte.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk na ontvangst teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Zodra we het aankoopbedrag hebben teruggestort ontvang je een e-mail.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Mijn product is beschadigd, defect of incompleet geleverd

    Heb je een beschadigde of defecte levering ontvangen, maak dan foto’s van de beschadiging of het defect en stuur direct een e-mail naar onze klantenservice info@mundo-recreatie.nl.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Kan ik mijn retourproduct aan de chauffeur meegeven?

    Nee, het is niet mogelijk om je product mee te geven aan de chauffeur. Je dient het pakket zelf af te geven bij een post agentschap of parcelshop. Palletzendingen worden wel door TransMission opgehaald.

    Heeft dit antwoord je geholpen?