Bestellen en betalen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Stap 1: Maak een keuze uit het assortiment. Je voegt je gekozen product toe aan de winkelwagen door bij het product op de oranje knop “klik en bestel” te klikken. Wanneer je verder wilt winkelen klik je op de knop “Ga verder met winkelen”. Wanneer alle producten in de winkelwagen zijn toegevoegd klik je op de groene knop “Ga door naar afrekenen”. Je krijgt dan de winkelwagen overzichtspagina. Alles correct? Klik dan op de oranje knop “Ga door naar afrekenen”.

    Je krijgt een pagina waarin je kan kiezen om de bestelling te plaatsen zonder account, een account aan te maken of in te loggen als je een account hebt. Daarna doorloop je de overige 4 stappen van het bestelproces.

    Stap 2: Betaalgegevens. Bij het factuuradres vul je de gegevens in van de ontvanger van de factuur. Onderaan staat automatisch het vakje “Factuuradres gebruiken als bezorgadres” aangevinkt. Dit betekent dat je bestelling automatisch wordt verstuurd naar het factuuradres. Indien je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen vink je het vakje uit. Je kunt nu het bezorgadres invullen.

    Stap 3: Verzendwijze. Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de palletzendingen met TransMission. De standaardoptie is automatisch aangevinkt. Je kunt eventueel een andere dag of tijdstip kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling (pakket) op te halen bij een PostNL Shop of om je bestelling af te halen in ons magazijn te Krabbendijke.

    Stap 4: Betaalmethode. Bij Mundo Recreatie kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden: ✓ Betalen met iDeal ✓ Betalen met Visa ✓ Betalen met Mastercard ✓ Betalen via PayPal ✓ Betalen middels een bankoverschrijving

    Stap 5: Controleer je bestelling. Alles correct? Klik op de oranje knop “plaats bestelling”. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de betaalpagina. Je ontvangt per e-mail een bestelbevestiging.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Mijn kortingscode werkt niet?
    Controleer eerst of je geen typefout gemaakt hebt. Klopt de code wel, ga dan na of je de code voor het eerst gebruikt. Een kortingscode kan maar 1x gebruikt worden. Lukt het echt niet, neem dan contact op met onze klantenservice via 085-1044334.
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    De bestelbevestiging is het bewijs dat je bestelling goed bij ons is doorgekomen. Je ontvangt de bestelbevestiging enkele minuten na je bestelling per e-mail. Niets ontvangen? Controleer dan je spam inbox.
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
    Als je geen bestelbevestiging in je inbox of spam box hebt ontvangen vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via 085-1044334. We kunnen dan de bestelbevestiging nogmaals verzenden of het e-mailadres wijzigen.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
    Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaatst? Dat kan gebeuren! Neem direct contact met ons op via 085-1044334. Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze wijzigen of annuleren.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Kan ik telefonisch bestellen?

    Nee, het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Ondervindt je problemen bij het bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice via 085-1044334. Ze helpen je graag verder.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Kan mijn bestelling ingepakt worden?

    Nee, wij kunnen bestellingen niet inpakken. Daarnaast is het ook niet mogelijk om cadeaupapier mee te leveren.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Zijn de prijzen inclusief BTW?

    Ja, de prijzen zijn inclusief btw.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Is het mogelijk om zakelijk te bestellen en geen btw te betalen?

    Plaats je een bestelling namens een bedrijf buiten Nederland, dan betreft dit een intracommunautaire levering. Je hoeft dan geen btw te betalen over de bestelling. Als je bij stap 2 in het bestelproces kiest voor zakelijk en het btw-nummer invult, wordt het btw-bedrag automatisch van de bestelling afgetrokken.

    Heeft dit antwoord je geholpen?